Jobbet är avklarat

Sådär, nu var sista "jobb"dagen avklarad. Ni kan ju förstå hur skönt det är. Nu är jag bara ledig imorgon och sen drar skolan igång. Ikväl verkar jag stå utan planer. Jag gissar att jag får slöa hemma i soffan framför tvn. Förmodligen blir det lite packning också. Nu är stressen igång att få med mig allting. Måste åka till min lägenhet och hämta saker, dessutom behöver jag ta en tripp till djuraffären och köpa lite goodies till Nikita.

Mamma och Roger åkte nyss, de ska på kryssning. De lär väl inte komma hem förens sent imorgon, då de säkerligen tar en tripp till Curres på kvällen när de kommer hem. Så nu måste jag fundera ut ett bra sätt att utnyttja ensamheten på.

Imorgon ser planerna också ut att gå åt helvete. Natta har inte tid att gå på cafét med mig. Det suger. Så det blir väl en dag ägnat åt att fixa allt med flyttningen. Ser inte ut som att någon har tid att träffa mig såhär innan flytten. Dåligt planerat folk! Ni visste att det var nu jag skulle flytta. Jag är något besviken. Men ensam är stark, jag klarar mig faktiskt själv.

Nu ska jag nog slå mig ner framför tvn och fira att jobbandet är slut för den här gången. Nästa gång fixar jag mig ett roligare jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0