Sista dagen idag! :)

Sista dagen på "jobbet" idag, och det är underbart. Att jag dessutom får sällskap idag är hur bra som helst. Annars hade jag nog avlidigt av den tråkiga dagen. Jag "jobbar" från 11:00 - 15:00 och efter det kommer jag känna en stor lättnad!
Kanske om man tar sig till min lägenhet efter för att hämta de saker jag behöver. Sen kanske glida ner till centrum och shoppa lite. Det finns ju saker jag behöver inför flytten till Säbyholm.

Idag åker mamma och Roger iväg på kryssning och kommer tillbaka imorgon. Det ska bli grymt skönt. Lugnt och skönt i lägenheten. Det enda som fattas är de där jävla katterna försvinner. Madonna har precis börjat löpa också, mer irriterande kan det inte bli. Jag hatar katter mer och mer för varje dag som går. Tack för den!

Kanske blir det fest ikväll med Natta också. Vi får se vad som händer :).
Nu ska jag ut med hundarna, sedan är det dags för en dusch innan Yvonne ringer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0