Söndagen 10:e Augusti

Var med mamma och kollade på en lägenhet som vi förhoppningsvis ska byta våran gamla mot. Sen var de och tittade på våran. Då passade jag på att hämta min post. Hade äntligen fått min efterlängtade post från säbyholm. Så nu har jag den informationen jag behöver inför skolstarten. Det enda jag blev stressad över var att det visade sig att jag börjar en dag tidigare än vad jag hade räknat med. Så istället för måndagen den 18:e, så börjar jag på söndagen den 17:e istället. Jag ska vara där vid 12.00 och göra ett hanteringsprov med Nikita, bl.a. Jag är inte lite stressad. En dag mindre sommarlov. Men det är ändå skönt att få komma dit en dag innan så att man hinner fixa det mesta innan allt drar igång.



Nu måste jag bara hitta tid till att städa ut min lägenhet. Förhoppningsvis har jag hela augusti på mig att få ut allting. Men tiden går fort så det lär väl bli lika stressat för det. Inte heller är det frestande att spendera sina lediga helger till att städa. Dessutom betyder lägenheten mycket för mig. Där kan jag äntligen vara för mig själv. Nu kommer det dröja innan jag kommer få den chansen igen. Fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0