Flyttstress

Mitt uppe i packningen.
Jag hatar verkligen att packa. Det känns alltid som att jag ska glömma massor med viktiga saker, så allt blir bara en stor stress. Och alla som känner mig vet att när jag är stressad så stannar jag upp, blir paralyzerad och kommer absolut ingen stans. Det enda jag har börjat packa är mina kläder. Börjar bli något tajt med tid nu. Måste hitta väskor som jag kan packa i, annars lär jag inte komma så mycket längre.

Becci och Muscot fick följa med till djuraffären. Fick med mig en borste till Nikita, bajspåsar i mängder, Frolic mini och hundmat till både Muscot och Nikita. Dessutom fick jag ett par lycka till-önskningar inför internatet.

Min lägenhet har jag inte hunnit med, så det får bli en snabb visit förbi där imorgon bitti innan vi åker, bara jag har klart för mig vad det är jag ska ha med mig därifrån.

Nej, dags att återgå till packningen, så jag hinner med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0