Dan före ..

Så var den kommen, dan före flyttardan. Det är mycket jag måste fixa idag. jag kommer knappt ha tid för annat. Jag måste till djuraffären och köpa en del saker och jag måste åka hem till min lägenhet och hämta saker där. Sen måste jag packa allting. Jag har faktiskt inte börjat än. Det enda jag har gjort är att skriva en lista på vad det är jag ska ha med mig. Sen måste jag hitta tid till att vara så mycket som möjligt med Muscot. Fy, vad jag kommer att sakna honom. Jag hoppas att jag kommer ha för fullt upp på skolan att jag inte kommer ha tid att tänka så mycket på honom.



Jag har inte fattat den här flytten än, men den lär väl slå mig hårt när jag väl är på skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0