En glad Nathalie i värmen

Kommer precis in med hundarna. Det är satans varmt ute, för dem som inte har märkt det! Men det var skönt att ta två promenade i linne och shorts. För en gångs skull så visade jag upp mina bleka ben. För nu orkar jag inte bry mig längre. Jag ska väl för fan få visa mina ben, fast dem inte är sådär snyggt solbruna, för det kommer dem aldrig att bli. Men om jag visar dem i värmen så kanske dem får en lite mörkare färg. Ja, man kan väl få hoppas och drömma iaf..

Becci har hittat min kamera så jag är överlycklig. Hittade nya bilder på den som jag hade glömt bort att jag hade tagit. Nu ska den användas flitigt igen!

Ikväll är det nya Batman som gäller. Jag hoppas att den är bra, annars blir jag besviken.

Kommentarer
Postat av: Jennie

svar; jo jag vet :) men han ser så söt ut när han ser korkad ut

2008-07-28 @ 19:30:06
URL: http://hallon8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0