Ny tröja

Calle kom över med en tröja som han beställt till mig. Egentligen var det inte det trycket jag ville ha (blev ett litet misstag där), men det blev faktiskt bra ändå. Jag tycker om den. Den är skön och jag lär troligen använda den flitigt under kyliga kvällar. Är det någonting jag älskar så är det mysiga tjock-tröjor. Att det är med min favorit-ras Pomeranian på tröjan är feting stort plus. Jag har bara haft tröjan i ett par timmar, men det är redan en favorit. Kan man bli mer pomeranian tokig än mig?
En till tröja med pom-tryck är på G. Nu med det trycket jag var ute efter från början. Ett tryck med exakt min humor. Ni ska få se, så fort jag får hem den.
Ja, till vänster ser ni det tryck som är på den tröjan jag har. Självklart utan det fula märket  mitten. Dessutom är trycket mycket snyggare i verkligheten.
Det är synd bara att dem inte hade tryck med Kleinspitz på. Det hade suttit fint ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0