Fredag-Lördag

På fredagsskvällen tog jag Muscot och åkte till Pappa, lillebror Elias och Maria på deras landställe en bit utanför Flen. Det var härligt att se när Muscot sprang omkring på gården. Vi kastade boll och han fick hoppa över lite hinder, tills han råkade stöta ihop med hindret så det ramlade ner och han blev rädd. Annars fick han bara strosa runt och ibland flyga efter någon av de två katterna som tog tillflykt till första bästa träd. Senare den kvällen gick vi på en skön långpromenad jag, Muscot, pappa och Elias.

Lördagen spenderade vi på Blackstamarknad. Jag hittade ingenting att köpa, men både jag och Muscot hade kul. Han fick hälsa på alla de många hundar som var där. Självklart var han tvungen att hälsa på den största hunden. Muscot gick fram och nosade men såfort den stora hunden vände sig om för att nosa på honom så blev han rädd och sprang iväg. 
Och på lördagskvällen åkte vi hem igen till efterlängtade Nikita.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0