Uppdatering

Ja, nu var det dags att uppdatera er om vad jag har gjort den senaste tiden så jag kan börja blogga normalt igen.

FREDAG 27 JUNI:
Firandet fick ske på Lida Country festival. Tog med mig Simon. Vi åkte till Vårby Gård och mötte upp Nathalie, Calle och Stefan. Sen åkte vi ner. Stefan fick vara nykter då han var kvällens chaffis. Hade en jätterolig kväll med vänner, cider, alkoläsk, spray-on tatoo och en ny tröja med vargar på. Simon körde ett fint fylle-snack med mig som gjorde mig hur glad som helst. Han betyder verkligen mycket för mig och jag hade ingen aning om att jag betydde så mycket för honom som jag gör. Det ända negativa med kvällen var att Calle blev så jävla full att han inte kunde hålla sina känslor i styr. Han skulle glo på mig, krama mig, gråta, be om ursäkt för allt och säga att han älskade mig. Sen var han tvungen att springa in i skogen så att alla fick leta efter honom. Väl i bilen på väg hem så var han nära på att hoppa ur i farten. Men han kom hem oskadd, efter mycket möda och stort besvär.

LÖRDAG 28 JUNI:
Upp tidigt, för mig alltså. Simon sov över hos mig så vi spelade lite tv-spel innan jag skulle iväg till stan och möta upp Nathalie. Vi åkte till mitt numera favoritställe, Himmelska hundar. Nathalie hade tagit med sig Calle. Vi åt den himmelska kladdkakan. Nästa gång ska jag prova någonting annat. Därefter bestämde vi att vi skulle grilla hemma hos mig, så vi försökte få tag på stängsel till min uteplats så att hundarna kan vistas lösa där. Men vi fick inte tag på någonting. Så jag blev hundlös under grillningen. Natta ville inte vara med så hon åkte hem. Så vi som grillade var jag, Simon, Calle och Linus. Förutom att jag var arg så blev det en lyckad kväll.

SÖNDAG 29 JUNI:
Simon kom över en sväng och spalade lite tv-spel med mig. Sen hade vi race hem till mig, jag tog bussen och han tog cykeln, dessutom fick han tjuvstarta. Det blev oavgjort och han skyllde på att han pratade i telefon medans han cyklade. Haha!
Sen mötte jag upp Patrik med hundarna. Vi gick och släppte dem i en inhängnad och fastnade där ett par timmar. Henke som jag inte har träffat på flera år gjorde oss sällskap en liten stund. Sen gick jag och Patrik hem till mig och väl där bestämde vi oss för att åka hem till honom. Där satt vi och kollade på vargar inför min blivande tatuering. Vid tolvtiden mötte jag upp mamma vid bussen och åkte hem.

MÅNDAG 30 JUNI:
Skulle egentligen upp tidigt, men det blev aldrig så. Så jag stannade hemma och gjorde absolut ingenting.

TISDAG 1 JULI:
Idag kom jag upp så jag mötte upp skolan vid centrum. Vi åkte till långholmen och hade picnic. Riktigt mysigt väder så jag passade på att sola lite, inte för att det gjorde någon skillnad på min bleka kropp, men ändå. Vi spelade yatzy och åt jordgubbar.
Sen åkte vi in till T-centralen och kollade på någon fotoutställning på kulturhusets tak. Den var inte så bra, men det var mysigt att sitta uppe på taket och blicka ut över t-centralen. Där skulle jag kunna tänka mig att äta alternativt fika någon dag, om någon är på?
Resten av dagen gjorde jag inte så mycket, var bara hemma och tog det lugnt.

ONSDAG 2 JULI:
Idag har jag inte gjort så mycket. Följde med mamma när hon skulle på möte. Satt utanför och väntade sen gick vi ner till centrum och tog en fika.
Och nu sitter jag här. Vi får se vad resten av dagen för med sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0