Planer som går åt skogen

Det blev ingen Bio igår med Nathalie, jag stannade hemma och såg Batman Begins istället. Men det var skönt det också, att bara stanna hemma och ta det lugnt.

Dagens planer för idag gick inte heller så bra som jag ville. Skulle egentligen följt med Simon till hans nya lägenhet som han flyttar in till idag. Men han har tydligen packat för mycket i bilen så att jag inte får plats. Det blir man lite grinig på. Men jag får väl titta förbi imorgon eller nåt.
Sen skulle jag beställa från Nelly. Just den saken som jag har tänkt beställa nu ett par dagar, tog plötsligt slut mitt i shoppingen. Så nu är jag inte direkt på topp-humör.

Nu har jag ingen aning om hur jag ska spendera dagen. Har blivit bjuden hem till en kompis ikväll på lite krök, men jag vet inte om jag är så sugen på det. Vi får se hur det blir, någonting hittar jag alltid på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0