Här var det ett blogginlägg

Hallå!
Har fått klagomål på att jag uppdaterar bloggen för uselt. Jag håller med! Jag har ju haft tid. Det är väl orken och brist på insperation som har hindrat mig. Det känns lite trist att uppdatera när det är så få som läser bloggen. Kommentarer skulle uppskattas och det skulle nog ge mig lite mer blogg-glädje. När jag börjar skolan så hoppas jag att jag får upp farten lite mer i bloggandet. Då jävlar ska det bloggas om hundar och internatliv. Förhoppningsvis får jag igång bloggen innan dess.
Det är inte långt kvar nu tills skolan börjar. Jag får lite panik när jag tänker på det. Varför går sommarlovet så fort för? Det känns som att jag inte har gjort någonting. Ändå så har nog den här sommaren varit den mest aktiva sommaren i min livshistoria. Men det är så mycket mer jag vill hinna med. Jag antar att jag får passa på nu de veckor som jag har kvar.
Jag har inte hittat min kamera än heller. Jag börjar tappa hoppet om att den någonsin ska hittas igen. jag skulle bli överlycklig om jag hittade den. Jag "behöver" min kamera. Jag vill kunna ta kort. Får köpa en ny om jag inte hittar den snart..

Imorgon ska jag, Calle och Becci se nya Batman-filmen. Jag hoppas den är bra. Har inte sett en ända bra bio-film på hur länge som helst nu (om man inte räknar I am Legend, den var grymt bra)



Natta, glöm inte bort att jag älskar dig. Jag finns här. Du kan ringa mig när du vill. Jag vet att du har det jobbigt just nu, men jag ska göra allt för att göra det bra igen. Du klarar dig igenom det här. Kämpa! <3

Kommentarer
Postat av: Spock

Jag har hittat din kamera (visserligen kommer du antagligen märka det innan du läser det här, men jag ville skriva det ändå).



Dunununununu BATMAN!

2008-07-27 @ 04:25:25
Postat av: Nathalie

Oh, du är bara BÄST BÄST BÄST! vet inte vad jag skulle göra utan dig <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 !





Du betyder mest!

2008-07-27 @ 14:48:41
Postat av: Nathalie

SPOCK: FAN VAD GLAD JAG ÄR, TACK TACK TACK TACK!



NATHALIE: <3<3

2008-07-27 @ 15:04:43
URL: http://projectnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0