I jakten på skor

Nu har jag satt nytt rekord! I att vara borta från bloggen så länge som möjligt. Inte med flit, men ändå.
APUn är klar, ett par veckor av skolan har gått och nu är det lov. Började lovet med en skön helg på landet. Hundarna fick springa lösa på tomten och jag hade tid att slappna av.
Sista natten vaknade jag av att en råtta åt Nikitas mat som jag hade bredvid sängen. Muscot sov lugnt bredvid mig. Jag trodde att råttan åtminståne skulle vara lite intressant för honom. Tydligen inte. Så jag skrattade och somnade om igen.

Idag har jag varit i Skärholmen med Nathalie och syrran. Hittade lite snygga skor, men inte i min storlek. Jakten fortsätter imorgon igen och då i Sickla. Vill verkligen ha de där sista paret som jag hittade. Håller tummarna och hoppas att de finns kvar till imorgon.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Nu är jakten på skor avslutad :) <3

2008-10-28 @ 19:26:44
URL: http://nathle.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Äntligen! :)

2008-10-30 @ 21:30:31
URL: http://projectnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0