Äntligen lite datortid!

Sitter i skolans datasal och gör inte mycket alls. Idag var Adina och Malin (från min "gamla" skola, Steget) här och hälsade på mig. Det var lite trevligt sådär :3. Alla som vill hälsa på är välkomna! Komsi, komsi!
Annars är det bra här.
Från och med nästa vecka kommer jag att ha praktik i tre veckor på ett hunddagis i Tyresö. Förhoppningsvis kommer jag att ha lite trevliga tider så att jag har tid att träffa lite folk om dagarna. Så det är bara att höra av sig om man är sugen på lite bus.
Ringer till hunddagiset imorgon så jag får veta tider och sådant. Så om ni vill veta hur jag jobbar om dagarna så är det bara att höra av sig imorgon på kvällen.

Riktigt tråkigt blogg-inlägg det här känns det som. Uscha :<!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0