Två dagar av APU

De första två dagarna på APUn är nu avklarade. Jag kommer nog inte att ha några problem med att klara mig den här veckan. Det är faktiskt ganska kul. Men frågan är om jag kommer att klara mig de två sista veckorna utan att dö av tristess. Det är ju trots allt väldigt enformiga dagar. Finns inte så mycket att göra om dagarna. Mina arbetsuppgifter är att gå ut med hundar, ge några mat och städa. Det blir faktiskt väldigt mycket till att sitta still. Då är det skönt om man kommer överens med de man jobbar med. Så kommer dagarna att flyta på.
Har fått sluta tidigare båda dagarna nu. Det känns skönt, men jag tror inte att det kommer göra en så stor skillnad att jobba till 18:00, då jag slutar. Dagarna flyter på ganska snabbt, fast det känns som att jag varit där en vecka nu. Börjar redan komma in i arbetsrutinerna (inte för att det är så komplicerat). Kan redan många hundars namn och vilka koppel de ska ha. Någonting som jag trodde skulle ta upp typ hela APU perioden att få in.

Måste bara säga att det är otroligt skönt att jobba så nära hemma. Tar inte ens tio minuter att gå. Väldigt smidigt att gå hem på lunchen och ta en promenad med mina egna hundar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0