APU

Nu kommer jag att vara hemma, har ju min APU nu i tre veckor. Jag gillar det inte, men det kommer nog att gå bra ändå. Jag hoppas APUn är snabb avklarad så att jag kan komma tillbaka till alla sköningar på Säbyholm.
I och med att jag kommer att vara hemma nu så betyder det att bloggen kommer vakna till liv igen. Jag kommer att mata den med inlägg lite oftare än vad jag har gjort. Förhoppningsvis får jag in lite bilder också. om vi ska drömma så önskar jag att jag hann med att byta layouten också, men det är sist prioriterat.

Imorgon är det fest hos Ida. Det ska bli ruskigt kul faktiskt. Mamma köpte en flaska körsbärsvin till mig (Tack!), som jag hoppas är god. Det blir väl mest säbyholmsfolk där. Ida ville ha någonting stort, men desto roligare tror jag att det blir.

Imorgon ska jag verklgen sova ut, eller ja, om jag kan. Folk här hemma har ingen direkt respekt för att man ligger och sover. Ingen som tänker på att väggarna är så tunna så att det är näst intill luft. Sen var det ju det där med lampan som måste vara tänd hela natten lång. Mamma har ju inte fixat skynke så att man kan dela av min del av rummet. Jag hoppas verkligen att det blir fixat fortast möjligt, men här hemma går det alltid segt att fixa minsta lilla. Hur kul ska det bli sen när jag ska jobba? Jag kan inte sova med lampan tänd!

Nu ska jag ta en nattmacka, sen ska jag sova så gott det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0